Uw bestelling wordt met een gespecialiseerd meubeltransport bij u thuis of op de zaak bij u afgeleverd. Voor de bezorging wordt eerst een afspraak met u gemaakt, waarbij de bezorging altijd plaatsvindt op een werkdag.
Landelijke bezorging
Wij bezorgen door heel Nederland. Woont u op de Waddeneilanden? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen uw bestelling afleveren bij één van de bedrijven aan de kust, die uw bestelling naar uw eiland kunnen vervoeren.
De vervoerders die voor ons het transport regelen zijn Swijnenburg Transport, FNS Logistics en in het geval van een pakketlevering PostNL.
Bezorging op afspraak
Onze transporteur neemt (op vrijdagavond) contact met u op om een afspraak te maken voor de bezorging. Bezorging vindt altijd plaats op een werkdag (maandag t/m vrijdag), dus niet op zaterdag of zondag.
Bezorgkosten
Om er voor te zorgen alles in goede staat bij u wordt afgeleverd, werken wij samen met een specialist in meubeltransport. De bezorgkosten bedragen: € 65,95.
Heeft u een afspraak gemaakt met onze transporteur en u bent op het moment van afspraak niet thuis? Dan wordt € 100,- extra in rekening gebracht. Uw bestelling moet immers opnieuw opgeslagen en bezorgd worden.
Bezorging per post
Als u losse accessoires bestelt, ontvangt u deze per post. De verzendkosten van pakketten tot 10 kilo bedragen € 14,95. Is uw bestelling zwaarder dan 10 kilo, dan wordt deze in meerdere pakketten van 10 kilo verstuurd, waarbij de verzendkosten van elk pakket € 14,95 bedragen. De bezorger van PostNL bezorgt u pakket. Wij hebben helaas geen track en trace of hebben invloed op de leveringen van PostNL.
Bent u niet thuis ten tijde van levering ontvangt u een briefje in de brievenbus van PostNL met verdere instructies.